Organiseer je een event rond thema’s als engagement, verbinding en (zelf)leiderschap? Zoek je een spreker?

Dan ben ik – Julie Heyvaert – beschikbaar als spreker om jouw publiek te inspireren en praktische inzichten te delen vanuit mijn ervaring. Met mijn achtergrond als engagement expert breng ik een unieke combinatie van onderbouwde kennis en praktische toepasbaarheid. Of het nu gaat om een keynote, workshop of paneldiscussie – de focus ligt steeds op het creëren van blijvende impact.

Zo ging ik eerder aan de slag voor Volvo Car Belux. Zalig om 250 medewerkers te mogen inspireren gisteren tijdens hun “CX Summit” in La Sucrerie Wavre. Knap om de kracht van dit initiatief te mogen voelen en de leergierigheid te mogen ervaren 👏

Thema: Employee Engagement as driver for Customer Experience 

Waar het om draait: “Building engagement is not a one-time action, but a continuous journey. It’s about creating a #culture of ongoing reflection and dialogue, deeply embedded in the business.” (Julie Heyvaert) 

En daar nam ik het publiek graag in mee: 🔥

→ Customers will never love a company until employees love it first. (Simon Sinek) 

→ Wat inzetten op Engagement te bieden heeft: performance, retentie/loyaliteit, ambassadeurs die nieuwe kandidaten aanbrengen, minder uitval … En het gaat verder dan wat we meten, het gaat over wat we voelen in interacties met elkaar. 

→ Met de groeiende complexiteit heeft onze wereld iets anders nodig. Dat draait rond het bouwen van #belevingen, van #verhalen, van magie…

Kortom het inzetten op #verbinding en #sensemaking

→ En daar hebben we allemaal een verantwoordelijkheid te nemen: als individu, als leider, als collega, als team, als brede organisatie.

Hoe kunnen we dat dan doen? 

→ Daar heb ik een greep uit onderzoek gedeeld (Altijd fijn om hier ook mijn ervaring als docent ‘employee engagement aan de Thomas More Hogeschool Mechelen’ binnen te brengen 🙂 )

  • 9 key parameters die een context creëren waar engagement kan floreren 
  • 12 vragen om te achterhalen hoe engaged jij/jouw collega’s zijn

Let’s flow 💥💃

Dank aan Balder D’hondt voor het delen van deze foto’s. 🙏 Het was een waar genoegen om te zien hoe jullie dit thema ter harte nemen en daar mijn steentje aan te mogen bijdragen tijdens jullie Consumer Experience Summit Volvo Car BeLux❤️‍🔥

LimePhotography 📷